:
:
Aizmirsu paroli  
 
 

Mārketings, Diplomdarbs


REklaama

Apraksts: Viens no galvenajiem uzdevumiem, kas uzņēmumam būtu jāveic, lai nodrošinātu veiksmīgai darbībai un uzņēmuma augšupejai nepieciešamos priekšnoteikumus, ir aktīva iedarbošanās uz patērētāju pieprasījuma veidošanos. Par līdzekli šādai...
Saturs: Viens no galvenajiem uzdevumiem, kas uzņēmumam būtu jāveic, lai nodrošinātu veiksmīgai darbībai un uzņēmuma augšupejai nepieciešamos priekšnoteikumus, ir aktīva iedarbošanās uz patērētāju pieprasījuma veidošanos. Par līdzekli šādai... Lasīt sīkāk
 
Diplomdarbs, Mārketings

Mārketinga kompleksa pielietojums SIA „LATVIJA STATOIL”

Apraksts: Diplomdarba tiek analizētas mārketinga kompleksa pielietojums, definēti mārketinga kompleksa elementi, mārketinga informācijas sistēmas, izanalizētas uzņēmuma pakalpojumi, cenas veidošana, virzīšana tirgū, izpētīti cilvēka faktors un...
Saturs: RĒZEKNES AUGSTSKOLA EKONOMIKAS FAKULTĀTE EKONOMIKAS UN VADĪBAS KATEDRA DIPLOMDARBS MĀRKETINGA KOMPLEKSA PIELIETOJUMS SIA „LATVIJA STATOIL” Autors Pilna laika 2. līmeņa profesionālās augstākās... Lasīt sīkāk
 
Diplomdarbs, Mārketings

Stratēģijas novertēšana

Apraksts: Mēs zinām, ka uzņēmējdarbības pamatā, lai to varētu uzsākt, ir jābūt idejai, kura tālāk pārveidojas organizācijas vīzijā, misijā un mērķos un to visu saucam par organizācijas stratēģiju. Stratēģiju var iedalīt 3 formulējumos...
Saturs: Mēs zinām, ka uzņēmējdarbības pamatā, lai to varētu uzsākt, ir jābūt idejai, kura tālāk pārveidojas organizācijas vīzijā, misijā un mērķos un to visu saucam par organizācijas stratēģiju. Stratēģiju var iedalīt 3 formulējumos... Lasīt sīkāk
 
Diplomdarbs, Mārketings